Hola , estic buscant un equip de veterans per poder entrenar , jugo la lliga de veterans de tarragona sud pero per motius laborals cada dimecres estic a Sant Boi, busco algun equip dels voltants ja em direu ............ gràcies
2 participantes
BUSCO EQUIP PER ENTRENAR
admin- Admin
- Nombre de missatges : 288
Data d'inscripció : 22/06/2009
Ubicació : Terrassa
- Mensaje n°2
Re: BUSCO EQUIP PER ENTRENAR
henry1975 escrigué:Hola , estic buscant un equip de veterans per poder entrenar , jugo la lliga de veterans de tarragona sud pero per motius laborals cada dimecres estic a Sant Boi, busco algun equip dels voltants ja em direu ............ gràcies
A vila els dimarts i els Dijous pots venir cuand vulguis, t'agafa una mica lluny i no es el dia, però seràs ben rebut.
henry1975- Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 14/09/2009
- Mensaje n°3
Admin escrigué:henry1975 escrigué:Hola , estic buscant un equip de veterans per poder entrenar , jugo la lliga de veterans de tarragona sud pero per motius laborals cada dimecres estic a Sant Boi, busco algun equip dels voltants ja em direu ............ gràcies
A vila els dimarts i els Dijous pots venir cuand vulguis, t'agafa una mica lluny i no es el dia, però seràs ben rebut.
moltes gràcies per la invitació però em queda una mica lluny, alguns dijous també solc estar... gràcies de totes formes... a veure si trobo algo més aprop.....
a10
admin- Admin
- Nombre de missatges : 288
Data d'inscripció : 22/06/2009
Ubicació : Terrassa
- Mensaje n°4
henry1975 escrigué:Admin escrigué:henry1975 escrigué:Hola , estic buscant un equip de veterans per poder entrenar , jugo la lliga de veterans de tarragona sud pero per motius laborals cada dimecres estic a Sant Boi, busco algun equip dels voltants ja em direu ............ gràcies
moltes gràcies per la invitació però em queda una mica lluny, alguns dijous també solc estar... gràcies de totes formes... a veure si trobo algo més aprop.....
a10
Ok, sort.