joansauba Dg Oct 17, 2010 9:54 pm
A veure... com que el que en penso sobre la llibertat d´expressió i d´opinió ha quedat exposat clarament a l´inici del meu comentari anterior, l´unic que vull dir és que crec, Jesvancar, que el teu llenguatge referit a l´àrbitre no és correcte per molt que us en sentiu perjudicats . Sóc d´aquells que encara pensen que els fins no justifiquen mai els mitjans.Així no contribuirem a millorar el futbol veterà, penso.
Quant a Viyou, el mateix pel que fa a la llibertat per a poder donar la teva opinió on i a qui vulguis .Amb tot dues coses . Primera : no, no tinc vocació de màrtir , jo sóc així i m´agrada fer i dir les coses com les penso.Si t´has fixat no he comentat cap de les jugades que van ser polèmiques. La valoració d´un gol en fora de joc, d´una falta feta o d´un penal no marcat formen part de la subjectivitat de cadascú.És, per tant, opinable, discutible i, evidentment, respectable. No, del que jo em queixo és d´una altra cosa, per a mi molt més important. A voltes, aquest món del futbol de veterans se´m fa una mica estrany, com que què hi faig jo aquí, que ja no tinc edat per a sentir i haver d´aguantar segons què de segons qui.M´entens una mica ? No sé, no em facis massa cas ! Segona cosa i important .Del que tu dius hi ha una cosa que no és certa : l´àrbitre no va reflectir a l´acta allò que el teu company li va dir , ni quan l´expulsà ni un cop va marxar cap als vestidors. Pots, si vols, demanar-li l´acta al teu delegat i comprovar-ho. I estic amb tu quan dius que hem d´ajudar els àrbitres. I encara et diré més : entre tots hem d´ajudar a no convertir cada partit que els àrbitres ho fan malament - que seran molts al llarg del Campionat ! - en un lamentable i trist espectacle.
Vinga , salut a tothom i bon inici de setmana !